בעיר בני ברק התקיימה לבני הישיבה הגדולה "ישיבת בין הזמנים" , בישיבה לצעירים שברחוב חגי, לתלמידים שביקשו להמשיך ולהתעלות גם בימי בין הזמנים בכל כוחם.
בליל הושענא רבה נערך סדר לימוד מיוחד, כמנהג ישראל להיות נעורים בלילה ולעסוק בדברי תורה. במהלך סדר הלימוד נשמע מאמר בענייני היום מפי רבינו ראש הישיבה הגאון רבי חיים פינשטיין שליט"א, בהשתתפות רבים מתלמידי הישיבה, בוגריה וציבור שוחרי התורה.
לאחר מכן התקיימה תפילה לזיווגים הגונים ואמירת "מי שברך" מפי רה"י שליט"א, כשסדר הלימוד נמשך מיד לאחר מכן בעוז עד תפילת שחרית ברוב עם.
כמסורת הישיבה הקדושה מימי רבינו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זיע"א, נערך השנה מעמד אפיית המצות בעבור נדיבי הישיבה הקד', בביתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א שטרח ונתאמץ ואפה במו ידיו הקדושות את המצות לכבוד מחזיקי התורה בדורנו.
מיד לאחר קריאת המגילה התקיים כמידי שנה סדר "קבלת התורה מאהבה" ובית המדרש התמלא מפה אל פה, בשקידה נפלאה ובדבקות עצומה, כשלאחר מכן התקיימה מסיבת הפורים המסורתית בהשתתפות רבותינו ראשי הישיבה שליט"א ורבני הישיבה בשירה וברקודים, בשבח והודיה לבורא יתברך
כמסורת הישיבה הקד' מידי שנה ימי החזרות של תקופת ה"מסכתא" החלו בסדר לימוד מיוחד באשמורת הבוקר של יום תענית אסתר, כשמיד לאחר סעודה בחדר האוכל לפני עלות השחר, החל סדר החזרות ברציפות של לימוד שעות רצופות רבות שנמשכו גם ביום תענית אסתר וגם בפורים.
לקראת ימי הפורים ותחילת ימי החזרות נרשמה בישיבה הק' התעוררות רבה לניצול הזמן ותוספת עמל ושקידה. כאשר מחוץ תשכל חרב עם רוחות המלחמה המנשבות והאזעקות המנסרות את האוויר.
באחד מהימים עם התרחשות אזעקות שוב ושוב בשעת תפילת שחרית, התפללו תלמידי הישיבה במקלטים בקרית הישיבה, כאשר דבר לא יוכל לאש התורה המלחכת סביבות ההיכל.
גם בשאר היכלי התורה שע"י הישיבה הקד' נמשכו הסדרים כרגיל בהוראת רבותינו רה"י שליט"א, שאף עוררו כי בעת הזאת חובה עלינו להוסיף ולהגביר חיילים לתורה ביתר שאת וביתר עוז לעורר רחמי שמים על אחב"י, בתלמודי התורה שע"י הישיבה הקד' נמשכו הסדרים לבני הכיתות הגבוהות ככל האפשר, ולצעירי הצאן תלמידי הכיתות הנמוכות נערכו הלימודים ונמסרו השיעורים במרחב הקולי.