עם תחילת הזמן קבעה הישיבה לצעירים בירושלים ישיבת 'עטרת שלמה אריה' את משכנה החדש בשכונת גבעת שאול, כאשר הזמן נפתח בהצלחה גדולה ב"ה, הישיבה עברה למשכנה החדש לאחר עזיבת משכנה הקודם בשכונת גאולה. עם כניסת הישיבה למשכנה חדש קבע מורינו ראש הישיבה שליט"א את מזוזות ההיכל החדש בתחילת הזמן.
בנוסף, לרגל כניסת הישיבה למשכנה החדש, זכו תלמידי הישיבה לביקור חיזוק מיוחד של מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א שאף נשא שיחה מיוחדת לפני תלמידי הישיבה. יצוין כי מעבר ישיבת 'עטרת שלמה אריה' למשכנה החדש אי"ה הינו זמני לקראת הקמת בניין היכל הישיבה הקד' בירושלים, שבנייתו החלה עתה בהנחת היסודות לבניית משכן התורה הגדול בירושלים בע"ה.
כמסורת הישיבה הקדושה מימי רבינו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זיע"א, נערך השנה מעמד אפיית המצות בעבור נדיבי הישיבה הקד', בביתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א שטרח ונתאמץ ואפה במו ידיו הקדושות את המצות לכבוד מחזיקי התורה בדורנו.
מיד לאחר קריאת המגילה התקיים כמידי שנה סדר "קבלת התורה מאהבה" ובית המדרש התמלא מפה אל פה, בשקידה נפלאה ובדבקות עצומה, כשלאחר מכן התקיימה מסיבת הפורים המסורתית בהשתתפות רבותינו ראשי הישיבה שליט"א ורבני הישיבה בשירה וברקודים, בשבח והודיה לבורא יתברך
כמסורת הישיבה הקד' מידי שנה ימי החזרות של תקופת ה"מסכתא" החלו בסדר לימוד מיוחד באשמורת הבוקר של יום תענית אסתר, כשמיד לאחר סעודה בחדר האוכל לפני עלות השחר, החל סדר החזרות ברציפות של לימוד שעות רצופות רבות שנמשכו גם ביום תענית אסתר וגם בפורים.
לקראת ימי הפורים ותחילת ימי החזרות נרשמה בישיבה הק' התעוררות רבה לניצול הזמן ותוספת עמל ושקידה. כאשר מחוץ תשכל חרב עם רוחות המלחמה המנשבות והאזעקות המנסרות את האוויר.
באחד מהימים עם התרחשות אזעקות שוב ושוב בשעת תפילת שחרית, התפללו תלמידי הישיבה במקלטים בקרית הישיבה, כאשר דבר לא יוכל לאש התורה המלחכת סביבות ההיכל.
גם בשאר היכלי התורה שע"י הישיבה הקד' נמשכו הסדרים כרגיל בהוראת רבותינו רה"י שליט"א, שאף עוררו כי בעת הזאת חובה עלינו להוסיף ולהגביר חיילים לתורה ביתר שאת וביתר עוז לעורר רחמי שמים על אחב"י, בתלמודי התורה שע"י הישיבה הקד' נמשכו הסדרים לבני הכיתות הגבוהות ככל האפשר, ולצעירי הצאן תלמידי הכיתות הנמוכות נערכו הלימודים ונמסרו השיעורים במרחב הקולי.